Cindy van den Daele

Cindy

Customer services & invoicing

“PROCESVERBETERING OVER DE TAALGRENS HEEN”

‘Work smart, not hard’. Met dit motto is het niet verwonderlijk dat de opleidingen van The Lean Six Sigma Company mij sinds dag één boeien. Als taalkundige en vertaalster vind ik niet alleen belangrijk om klanten op een correcte manier en in meerdere talen te kunnen informeren en bijstaan. Ik moet ook zelf 100% achter het product op zich te kunnen staan. En zeg nu zelf: het optimaliseren van bedrijfsprocessen door verspilling te elimineren en dus sneller en efficiënter te kunnen werken. Dat kan je toch alleen maar toejuichen?

Ook in een vorige functie als meertalig commercieel medewerkster, kwam ik reeds in contact met procesoptimalisatie, zij het dan binnen de specifieke sector van de grafische industrie. De Lean-filosofie en de Six Sigma-tools bevestigen niet alleen de toenmalige procedures en inzichten (waaronder het vaak gehoorde ‘meten is weten’). Bovendien zijn ze algemeen toepasbaar, niet alleen professioneel maar ook in het dagelijks leven.

Het is dan ook fantastisch om deze methodologie mee te helpen verspreiden, ook over de taalgrens heen. Franstalige organisaties krijgen zo in hun eigen taal alle informatie over onze activiteiten en nieuwigheden. Ook kunnen ze met hun vragen over opleidingen steeds in het Frans bij mij terecht. Bovendien zorg ik voor ondersteuning van het salesproces, van offerte tot factuur. Op deze manier draag ik graag mijn steentje bij tot de verdere toepassing van deze verbetermethoden binnen bedrijven.

Laatste berichten

Lees de laatste blog berichten van Cindy.

Sorry, er zijn geen berichten gevonden.